Sidor

-

-

fredag 11 maj 2012

Slut på en seg vecka

Har loggat ut från jobbet nu och är inte ett dugg sugen på att logga in igen någonsin. Jag vet att det går över till måndag, men just nu känns det så. Har haft trassel med en kund som skickat i mina ögon helt orimlig kritik och dessutom på ett otrevligt sätt och det gör mig både förbannad och ledsen. De är dessutom skyldiga mig pengar eftersom de inte har betalt de två senaste fakturorna. Jag tror att vi har jobbat färdigt ihop nu. Inte en stavelse till ska de få av mig, inte förrän de betalat i alla fall.

Det har varit en trött vecka rent allmänt. Dåligt med sömn i början av veckan eftersom en familjemedlem envisades med att vakna på nätterna och inte kunna somna om igen förrän han fick sällskap i sitt rum. Jag orkar inte riktigt med nätter med dålig sömn längre. För gammal, antar jag. Åtta timmar i ett streck om jag ska fungera.

Nu är det en stundande helg utan aktiviteter, det vill säga inga fotbollsmatcher, och det känns skönt. Det späckade schemat börjar tära även på fotbollsspelaren. Vi behöver vila allihop och kanske hitta på något för oss själva. Visserligen är det ett litet stadslopp som kommer att proppa igen halva sta'n i morgon, men det får vi stå ut med. Jag är nöjd om jag bara får sova tills jag vaknar av mig själv.

Inga kommentarer: