Sidor

-

-

torsdag 8 juli 2010

Nyinflyttad

Så är det värsta över då. Allt är inburet och en del är uppbackat. Alla papper är påskrivna och det går faktiskt att slappna av lite grann för första gången på flera veckor. Och jag vill inte köra E20 mellan Örebro och Göteborg igen på väldigt länge.

Det bästa hittills:
Promenadvägarna runt omkring där vi bor. Överträffar alla förväntningar och hunden kan se fram emot många långa turer.
Närheten till havet.
Det nya sovrummet är alldeles tyst så jag sover bättre än på länge.
Grönsaksaffären på torget.

Det sämsta:
Jag hittar inte sådant jag behöver, bara sådant jag inte behöver. Exempelvis så saknas våra bestick och mina trosor. De finns troligen i några av de femtio ouppackade kartonger som står på altanen. Jag har bara ingen aning om i vilka.

Inga kommentarer: