Sidor

-

-

fredag 11 februari 2011

Ensam fredag.

Framme i huset på landet. Överallt varnades det för att ge sig ut på vägarna i snöovädret, men det var inga större problem. Jag hade tur med vädret, kan man säga. Lite blåsigt på sina ställen, men det kunde varit värre. Känns lite konstigt att åka hit alldeles ensam, dock. Men vad gör man inte när man ska luncha med gamla bokklubben i morgon. Och resten av familjen komme i morgon och sedan stannar sonen och jag några dagar extra och har lite sportlov. Det ska bli skönt. Jag känner att jag behöver vara lite social med vänner och bekanta här uppe, så man inte blir helt bortglömd. Facebook i all ära, men det är rätt trevligt att ses på riktigt också. Och jag har laddat upp inför min ensamma fredagkväll med... Jane Austen-filmer! Kan knappt vänta.

Inga kommentarer: