Sidor

-

-

måndag 20 juni 2011

Alldeles strax semester

Så är det sista jobbdagen på ett par veckor. Nu börjar det faktiskt sjunka in att vi imorgon vid den här tiden faktiskt kommer att befinna oss i Köpenhamn, som känns som en alldeles utomordentligt bra utgångspunkt. Nästan alla jobb är skickade, nästan allt är packat och det börjar se ut som om allt faller på plats till slut. Som det brukar göra. Det är bara det att innan jag börjar beta av saker på min att göra-lista har jag en tendens att se den som helt och hållet oöverstiglig. Nu är jag nästan i hamn. Det finns lite kvar att göra, men nu vet jag att jag hinner. Och det känns förbaskat skönt. Från och med i morgon tänker jag vara nedkopplad och förhoppningsvis avkopplad. Dryga två veckor utan dator kommer antagligen att kännas som en prövning till att börja med, men det brukar gå ganska snabbt att vänja sig av med den. Om tre dagar har jag förhoppningsvis glömt alla mina lösenord.

Inga kommentarer: