Sidor

-

-

fredag 9 september 2011

Utflykt

Jag sitter ju liiite för mycket hemma ibland. Det blir ju så när man jobbar hemifrån. Det är j fantastiskt skönt på många sätt och vis, men det är alltid skönt att komma ut lite också. Idag var jag bjuden på lunch hos Malin i Landvetter. Det vankades thailändsk fisksoppa. Fantastiskt gott och en trevlig pratstund. 

Så det blev en bra dag idag. Till slut. Det började nämligen inte så bra. Jag hade otroligt svårt att somna i natt av någon outgrundlig anledning, så när jag var tvungen att gå upp var jag helt slut och arg som ett bi. När jag sover dåligt brukar huvudvärken komma som ett brev på posten fram emot eftermiddagen och just idag skulle jag göra ett jobb med ganska tight deadline ikväll. Men. Jobbet var försenat och deadline senarelagd, solen sken och jag fick mig en trevlig utflykt och huvudvärken lyser med sin frånvaro. Det blir dessutom sushi till middag. En alldeles utmärkt start på helgen.

Inga kommentarer: