Sidor

-

-

torsdag 17 november 2011

På landet hemmavid

Så är jag i huset på landet då. Lika skönt som vanligt. Har tillbringat större delen av kvällen med att få upp värmen i den ganska så nedkylda kåken. Efter ett evigt hämtande av mer ved är det nu varmt och gott här igen. Mitt enda sällskap har varit hunden, men i morgon ska jag vara supersocial. Lunch med C och lite eftermiddagsaktivitet med B. Däremellan får jag väl hitta på något. Ser verkligen fram emot det. Att träffa dem, alltså.

I övrigt hade jag tänkt mig att jag skulle jobba lite när jag kom upp hit. Ett jobb som skulle skickas "in a few moments" i morse. Det har inte dykt upp än. Sådant är lite irriterande.

2 kommentarer:

Frejda sa...

Mysigt att elda varmt i stugan. Det är speciellt när det sprakar i kaminen. Själv så har jag gått i ide i stan och gottar mig åt större inomhusyta, fler TV-kanaler, varmvatten och vattenspolad toa. :-)

Helena sa...

Nu har ju jag både TV-kanaler, varmvatten och två vattenspolade toaletter på landet...