Sidor

-

-

tisdag 15 november 2011

Soffpotatis-wannabe

Ny soffa på plats. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Det är inget fel på soffan, men möjligen på rummet. Borde ha ett större rum. Det blir dock betydligt svårare att åstadkomma och kan inte anskaffas på IKEA. Just nu har vi också ett visst möbelöverskott, så när allt onödigt har avlägsnats blir det nog bra. Vi får i alla fall plats allihop i soffan nu och det är ett klart plus.

Klockan är bara 14.00 nu i skrivande stund och jag har precis avslutat ett jobb som har varit ganska mentalt påfrestande. Allt som har med tyska att göra är mentalt påfrestande och det här var väldigt mycket tyska. Jag borde förkovra mig lite mer i tyska så skulle det gå så mycket lättare. 

Jag kanske, kanske kan unna mig en stund i nya soffan? Bara lite, kolla på TV, dricka te och så. Andra kontorsslavar går ju faktisk och fikar så här dags. 

Inga kommentarer: