Sidor

-

-

torsdag 10 mars 2011

Snart helg

Jag har jobbat duktigt den här veckan och förtjänar nästan att vara ledig i morgon när det är fredag. Men just därför att jag har jobbat duktigt och inte gjort något annat på ett bra tag, ser det ut som ett slagfält runt omkring mig, så jag borde naturligtvis städa. Och tvättmaskinshelvetet är fortfarande alldeles tyst och ingen reservdel har kommit. Och om den nu dyker upp i morgon finns det inget som garanterar att vi klarar av att byta. Eller att det fungerar även om vi klarar av att byta. Spänningen är olidlig och tvättberget växer. Tvättmaskinen fattas mig och jag känner mig inte riktigt bekväm utan.

Förra veckan gjorde jag också slag i saken och beställde lite pärlor och andra roliga saker för att öka på mitt förråd. Jag har väntat med spänning på det lilla paketet hela veckan, men inte sett röken av det. Jag började titta hur det egentligen hade sett ut på min orderbekräftelse. Det såg inte bra ut. Jag hade glömt att ändra min adress, så mina pärlor har antagligen skickats till Örebro. Eftersändningen borde dock fortfarande fungera så i sinom tid kanske de dyker upp här. Om inte får jag skylla mig själv för att jag är så #?&X% klantig. Förutom att jag kan fakturera duktigt har jag inte riktigt haft flyt den här veckan.

Inga kommentarer: