Sidor

-

-

torsdag 12 augusti 2010

Jag har fått en award!


Det var ju trevligt. Och oväntat. Det är Carina på Frejdas torp som varit så snäll. Tack så väldigt mycket. Denna ära förpliktigar också. Så nu är det tydligen min tur att skicka den vidare till sju andra bloggar som jag gillar. Jag måste dock be att få återkomma med det. Jag kan nämligen inte med gott samvete säga att jag följer några bloggar just nu.

När man blir nominerad ska man även göra följande:

- kopiera in award-bilden i bloggen för att visa att man fått den
- tacka och länka till den som nominerade en
- nominera sju andra bloggare och länka till dem (ja, just det...)
- berätta sju intressanta saker om sig själv

Sju intressanta saker... Nu börjar visst det riktigt svåra...

1. Jag har nyligen tagit två stora kliv ut ur min egen bekvämlighetszon: jag har flyttat från Örebro till Göteborg och gått från att vara anställd till att vara frilansare.
2. Jag älskar valnötter, världens godaste godis. Passar dessutom överallt, i yoghurten, i salladen i brödet.
3. Jag har ett hus på landet i Sydnärke som jag alltid längtar till.
4. Jag vill ha mer sommar. Då måste jag ju flytta från Sverige, men hur illa vore det egentligen?
5. Jag har för mycket kläder. Och skor. Och en hel massa andra saker. Det inser man när man flyttar.
6. Jag vill alltid ha en resa inbokad så att man har något att se fram emot. Just nu är det lite tunt på det området.
7. Jag vill lära mig fler språk.

Inga kommentarer: