Sidor

-

-

fredag 21 januari 2011

Fredagsränderna går aldrig ur

Nu är det fredag igen. Och fredagsstämning, även om jag arbetar ensam och inte har någon att snacka helgförväntningar med. Ja, kanske någon på FB, då, men det är inte samma sak. Men fredagskänslan är ändå djupt rotad i ens inre.

Den här fredagen kommer bästa svägerskan hit och vi ska äta tapas tills vi storknar. Jag har inhandlat diverse trevliga ingredienser och ser fram emot att börja pilla med alla små delikata läckerheter tillsammans med ett glas vin fram på eftermiddagen. Mitt viktnedgångsprojekt som den här veckan har gått ganska bra, kommer att få sig en törn. Men det är väl smällar man får ta. Det är ändå ganska långt kvar till badsäsongen. Jag kanske hinner ändå med lite god vilja. Det ser för övrigt bra ut inför helgen. Jag har stora förhoppningar på en alldeles utomordentligt trevlig helg.

Inga kommentarer: