Sidor

-

-

tisdag 15 juni 2010

Packning påbörjad

Två turer till tippen och en till Bra Begagnat blev resultatet av gårdagens övningar. Så nu börjar jag bli klar med förrådet. Alla små, små barnkläder fick gå till Bra Begagnat, utom de allra finaste. Det är lite jobbigt att göra sig av med, men fem kartonger med kläder i storleker under 100 kan jag ju inte släpa runt på en flytt till. Jag var tvungen att spara lite. Och de små, små skorna. De där man får i present för att folk tycker att de är söta, men som aldrig används eftersom skor på bebisar som inte kan gå känns lite dumt. Men de är fina. Jag kanske kan plåga sonen med dem någon gång när han blir stor.

En packad låda står i sovrummet också. Det blev en sådan där planlöst packad låda, enligt packningsfilosofin jag-vet-inte-var-jag-ska-börja-så-jag-tar-lite-här-och-lite-där. Men det är en början. Just nu känns det riktigt segt att komma igång ordentligt.

Inga kommentarer: