Sidor

-

-

torsdag 24 juni 2010

Snart Midsommar

Midsommarhelgen närmar sig och med den lite paus i flyttmisären. Vi åker till huset på landet och det ska bli så skönt. Jag hoppas jag kan slappna av ordentligt, bara. Det har varit lite si och så med sömnen på sista tiden, eftersom jag har haft en otäck tendens att vakna jättetidigt på morgnarna och då är det ju lika bra att gå upp och jobba. Igår satt jag vid datorn runt sex på morgonen och det känns ju inte riktigt friskt. Så även idag, men idag skyller jag på en katt som höll på och jävlades VÄLDIGT tidigt i morse innan jag kastade ut honom. Och har man väl gått upp och kastat ut en katt, ja, då är man ju liksom uppe.

Nu ska det handlas midsommarmat och jag antar att jag inte blir ensam på ICA, men det får man ta en dag som denna. Packa bilen full och förhoppningsvis har temperaturen i vattnet stigit tillräckligt mycket för att även jag ska våga mig i. Det ska åkas båt för första gången i år. Och inte vare sig jobb eller flyttpackning förrän på söndag igen.

1 kommentar:

Frejda sa...

Jag räknar ner till semester nu. Ett par timmar kvar bara, hoppas jag, för vad är det jag verkligen måste göra dessa sista flämtande minutrar som jag inte kan göra när jag kommer tillbaka ...

Trevlig midsommar! :-)