Sidor

-

-

onsdag 27 april 2011

Jobba, jobba, jobba

Brutal hemkomst efter påskhelgen. Jag hade tackat ja till ett bra jobb, så jag visste att jag hade att göra, men sedan kom det två bra jobb till och jag tänkte att det går nog bra så jag sa ja till dem också. Inte bra. Men det går nog. Jag tror jag är på banan efter två tolvtimmars arbetsdagar (och det blir en till i morgon). Lite slitigt är det, men jag ser fram emot att fakturera den här månaden. Jag antar att det här är livet som frilansare i ett nötskal. Allt eller inget. På fredag när allt är levererat ska jag nog pusta i fem minuter eller så. Förhoppningsvis i solstolen. Jag kommer att vara värd det då. 

2 kommentarer:

Din Hemliga Bokvän sa...

Kikar runt lite så att jag kan fixa till ett bra paket att skicka till dig ;)

Helena sa...

Åh... Nu blir jag nyfiken!