Sidor

-

-

onsdag 10 februari 2010

Vårkläder

Vårens affärsverksamhet har startat, den delen som handlar om kläder. Jag är återförsäljare för Capri Collection och nu har jag fått en första laddning fina vårkläder. Alltid lika roligt att packa upp och prova. Jag tror jag gillar det här med att leka affär mer än själva försäljningsbiten. Måste vara något jag inte gjorde tillräckligt som barn. Just nu är hela vardagsrummet hemma belamrat med klädstänger och kläder och jag tycker det är riktigt mysigt, men jag är rädd att jag är den enda som tycker det. Men den här säsongen ska jag verkligen försöka vara en duktig säljare. Mitt mål med det här har hittills varit att få gratis kläder, det har räckt för mig, men jag ska försöka anlägga en mer vinstdrivande approach i år. Utmana mig själv, helt enkelt. Jag ska till och med ha en webbshop i år, men den är inte uppe än. Jag har i alla fall sålt ett par plagg redan första dagen, så jag ser fram emot säsongen med tillförsikt. Någon som är intresserad av en visning?

Inga kommentarer: