Sidor

-

-

måndag 1 februari 2010

Detox-rapport 3

Nu är min detoxperiod över. Jag har varit ganska duktig i tre veckor. Dock har jag inte gått ner så mycket som jag hoppats på så hälsolinjen får fortsätta råda ett tag till, men kanske inte lika strikt. Som alltid när jag kör den här kuren upptäcker man hur fantastiskt bra man mår när man plockar bort det där onyttiga och giftiga. Och som alltid undrar jag varför jag efteråt är så himla pigg på att börja dricka kaffe och vin och äta limpmacka igen när jag har känner hur himla bra man mår utan. Vad är det får fel på en när det verkar som om man verkligen VILL förgifta kroppen? Men jag har ju som sagt ett baddräktsmål till påsk. Det ska förhoppningsvis nås, så en fullständig återgång till normalt osunt leverne är helt uteslutet.

Inga kommentarer: