Sidor

-

-

lördag 30 januari 2010

Lat lördag

Har bestämt mig för en lat lördag. Inte för att det är något ovanligt, lat är jag alldeles för ofta när jag är ledig, men inte uttalat och bestämt. Det brukar bara bli så i alla fall. Jag ska läsa Aftonbladet med alla tillgängliga bilagor. Jag tycker att Aftonbladet i de allra flesta fall är en ganska usel tidning, men här där jag bor har vi världens gulligaste kille som säljer AB på helgerna och jag köper alltid av honom när vi är hemma. Så idag har jag både skvaller- och heminredningsbilaga att ägna mig åt i stället för att städa. Och jag kan säkert läsa lite andra viktiga nyheter i huvudtidningen, det står till exempel att Tony Irving är upprörd över något. Jag skulle aldrig lägga pengar på den här smörjan om inte den där killen kom och såg så söt ut. Det är hans fel alltihop.

Inga kommentarer: