Sidor

-

-

torsdag 18 mars 2010

Flyt på flera plan

Åh, jag har så mycket jobb! Jag får översättningsuppdrag från hela världen och jag känner mig så himla internationell. Det är så kul och det känns som om allt flyter på precis som det ska nu. Jag lyckas till och med lösa sudokun på den allra svåraste nivån när jag ska rensa hjärnan på kvällarna. Det kan bero på att jag numera äter valnötter i frukostyoghurten. Jag har läst att valnötter är bra för hjärnan. Med min konsumtionsnivå är jag snart smartast i världen. Det är nästan så att jag har bytt favoritnöt, faktiskt, makadamia mot valnöt. Och min lokala ICA-butik har skaffat ny leverantör av nötter och sådant så att jag slipper åka runt halva sta’n när jag vill tillfredsställa mitt nötknaprande. Tack, tack, tack!

1 kommentar:

Helena sa...

Någon påstod att det inte gick att kommentera, men kolla, det går ju alldeles utmärkt!