Sidor

-

-

tisdag 23 mars 2010

Mera böcker

Råkade kika in på Bokhora och läsa om Mia Skäringer och tänkte att, ja, den vill nog jag läsa. Jag har en krönika av Mia nedsparad någonstans och jag tycker att den är så fruktansvärt bra. Och eftersom jag ändå liksom var i farten gick jag in och beställde den direkt på AdLibris. Men man kan ju inte bara beställa en liten ynka pocket för 39 kr, det är ju nästan en skymf mot den som måste packa paketet och se till att det läggs på lådan för sluttransport hem till mig så att jag slipper anstränga mig. Det blev tre. Självklart blev det tre. Det är väl ändå det minsta man kan begära av en nätbokhandelskund? Så nu är ytterligare tre böcker på väg hem till min överfulla bokhylla. Men vi ska ju flytta snart och då måste vi nog se till att vi får plats med minst en bokhyllesektion till. Det är väl det minsta man kan begära av ett nytt vardagsrum?

Inga kommentarer: