Sidor

-

-

tisdag 27 april 2010

Färdigvisat

Nu är huset visat och vi kan börja ställa till igen. Och vänta på att de tokhöga buden ska börja drälla in. Jag väntar med spänning. Jag har också bokat en flyttfirma. Det kändes enklast så, även om det kostar en slant. Det är det enda duktiga jag lyckats åstadkomma idag, men jag är ändå helt slut. Det är städandet. Kan inte vara nyttigt att städa så mycket. Men det ser rätt fint ut just nu. Vi ska snart ändra på det, om jag känner mig själv och övriga familjemedlemmar rätt. Jag är bara inte säker på att jag hittar allting som jag har stuvat utom synhåll.

Nu ska jag också ta tag i den tjocka bok jag håller på att läsa. Jag har svårt att koncentrera mig på läsning när jag är alltför uppstressad, så den har fått vänta ett par dagar. Men nu ska det bli skönt med lite ryskt elände igen (boken utspelar sig i Sovejtunionen i mitten av 30-talet och en bit framåt).

Inga kommentarer: