Sidor

-

-

måndag 5 april 2010

Och så var vi hemma igen

Hemma i verkligheten igen. Det har varit några mycket aktiva, men ändå avkopplande dagar i ett familjeparadis av det slag som jag aldrig trodde att jag skulle sätta min fot på när jag var yngre och coolare (och utan barn). Tropiskt bad med rutschbanor och vildforsar och pirayaakvarier och gud vet allt. Men mamma har blivit en fegis och törs bara åka de snälla rutschbanorna och helst inte de heller. Och jag som faktiskt har hoppat bungyjump en gång i tiden! Det är bedrövligt vad tid och ålder gör med en. Eller är det bara så att överlevnadsinstinkten utvecklas med åren? Kul har vi i all fall haft och det var det som var meningen.

Tid har även funnits för massor av god mat och dryck och det känns som om det har satt större spår än vad jag har lust med runt midjan. Nu när verkligheten står för dörren igen måste jag verkligen ta tag i mig själv. Verkligen. Igen.

Inga kommentarer: