Sidor

-

-

onsdag 11 maj 2011

Lite av varje

Det har varit lite dåligt med jobb den här veckan, vilket naturligtvis inte är bra, men eftersom jag känner mig hyfsat energisk för tillfället har jag tagit tag i en del annat. Idag har jag exempelvis oljat in trädäcket på baksidan. Det tyckte jag var riktigt duktigt. Och jag har inhandlat tillräckligt mycket träolja för det ska räcka till atriumgården också. Den ska dessutom målas om. Man vet aldrig, jag kanske tar det också endera dagen. Jag har planterat lite blommor och kryddor i krukor. Och idag har vårt nya - enligt reklamen - supersnabba bredband installerats. Måste väl skaffa nya supersnabba nätverkskort om vi ska få full effekt, dock. Det ingick en installatör i priset. Det var riktigt trevligt. Jag menar, nu har jag någon att skylla på om det börjar krångla.

Inga kommentarer: